Jak se učit ze záznamů z přednášek?
Deset inspirací jak pracovat s video záznamy z přednášek.
Blokovka před začátkem semestru. Cílem předmětu je poskytnout studentům komplexní znalost a přehled o informačních systémech ve vzdělávání, daty řízeném školství a možnostech využití dat ze školních informačních systémů. Vede Michal Černý.
Blended learning kurz. Získejte novou kompetenci v oblasti technologií ve vzdělávání. Tutotorvání online kurzů znamená pracovat se skupinou i jednotlivcem v online prostředí, a to od organizace, přes pomoc s porozuměním obsahu a zpětnou vazbu, po vyhledávání a doporučování zdrojů pro individuální rozvoj každého. To předpokládá porozumění prostředí online vzdělávání, studentům, vedení a hodnocení, ale také spolupráci s vyučujícím. Vede Hana Tulinská
Pro 1–3 bakalářské či magisterské studenty, které baví design služeb a marketing. Koordinujte platformu KISK ONLINE a propagujte otevřené online kurzy KISKu. KISK ONLINE je rostoucí platforma s našimi otevřenými online kurzy. Pomůžete nám je dostat k lidem mimo univerzitu? Naše kurzy nesou důležitá témata jako digitální kompetence, informační gramotnost, či sebeřízené učení. Pokud se nám kurzy podaří dostat k veřejnosti, zvýšíme vzdělanost a také přidáme kýženou práci studentským tutorům. Vede Hana Tulinská.
Online kurz. Kurz Kreativní práce s informacemi podporuje rozvoj informační gramotnosti studentů. Navazuje na tradiční témata práce s informacemi a doplňuje je tak o aktuální kompetence potřebné pro efektivní rozvoj jedince v informační společnost. Vede Michal Černý.
Prezenční kurz. Cílem předmětu je seznámit studenty s teoretickými východisky designu vzdělávacího procesu, trendy ve světě vzdělávání a pomocí kritické práce s odbornou literaturou, praktických cvičení a projektové výuky jim pomoci osvojit si dovednost designovat vzdělávací proces zaměřený úžeji nebo šířeji na informační a digitální gramotnost, v souladu se vzdělávacími potřebami cílových skupin a podmínkami informační společnosti 21. století. Vede Pavlína Mazáčová.
Online kurz. Cílem předmětu je seznámení se základními koncepty a možnostmi pedagogické psychologie v online vzdělávání, ale také s tématy, které s tímto pojetím blíže souvisejí (například se sociabilitou, kybergogikou, gamifikací, ...). Vede Michal Černý.
Prezenční kurz pro bakalářské studenty. Po absolvování předmětu se budou studenti schopni orientovat v problematice informační společnosti a změn, které přináší. Zdůrazněn bude především rozměr informační revoluce, antropologické a etické aspekty změn, změny v učení a vzdělávání atp. Vede Michal Černý.
Prezenční kurz. Po absolvování předmětu budou studenti schopni kritické reflexe fenoménu učící se společnosti v jejím sociologické, pedagogickém, technologickém i filosofickém kontextu, systematicky hovořit o o trendech a prediktivních metodách a o nových fenoménech, které s učící se společností souvisí, reflektovat význam a možnosti neformálního učení, informálního učení, kooperativního učení, P2P learningu, možnosti implemenatce technologií do edukačního procesu, vztahy mezi jednotlivými formami vzdělávání a edukačními aktéry atp. Vede Michal Černý.
Deset inspirací jak pracovat s video záznamy z přednášek.
Jak připravit a uvést cestovatelskou besedu? Tvořivé odpoledne pro děti? Dobrodružnou zážitkovou hru pro studenty? Zajímavé představení knihovny pro nové čtenáře? Připravit blokový kurz na univerzitě?