David Kudrna
David designuje edukační aktivity v Národním úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost. Zjistěte, co se na KISKu naučil a čeho si na studiu nejvíce cení.
Udělat plakát, webovou stránku, výukové video, napsat jednoduchý program, ale to jsou nepodstatné věci. Hlavní je poznání, jak moc může digitální svět ovlivňovat ten reálný i ve vzdělávání. Digitální technologie ve vzdělávání (od hledání a využívání studijních zdrojů až po komunikaci) mne provázely celou dobou studia – nejvíce jsem se tedy naučil sám sebe vzdělávat. Studium oboru Technologie ve vzdělávání byl dobrý start.
To, že KISK je ostrůvkem pozitivní deviace v univerzitním vzdělávání. Kvalita začíná partnerským přístupem, důrazem na autonomii studentů a pokračuje přes vysoce kvalifikované a pro věc zapálené lektory. Oceňuji ale také korektní, leč náročný přístup, v němž škola byla skutečně prostředím k diskusi a plánování dalšího postupu a samotné studium se často odehrávalo v mém domácím prostředí.
Jsem ředitelem Scio školy Brno. Znovu a znovu žasnu, co všechno se v digitálním světě nabízí k využití. Snažím se teď například v naší škole zavést systém digitálního portfolia žáků.