Černobyl: Jaderná a informační katastrofa
Píše se rok 1986. V jaderné elektrárně Černobyl se stala havárie. Víte, jak byste takovou situaci řešili?
Pokračovat
Níže najdete 16 tematických digitálních zdrojů, které obsahují vzdělávací příběh a metodiky, jak s s tímto příběhem v rámci edukační praxe pracovat.
Materiály jsou kompatibilní s aktuálními požadavky RVP. Cílovými uživateli jsou žáci vyšších ročníků osmiletého a šestiletého gymnázia, 1. až 4. ročníku čtyřletého gymnázia.
Dezinformace a propaganda Život ve vzpomínkách Psychologie Historické události Literatura Filozofie
Černobyl: Jaderná a informační katastrofa
Píše se rok 1986. V jaderné elektrárně Černobyl se stala havárie. Víte, jak byste takovou situaci řešili?
Pokračovat
Boj s mandelinkou bramborovou
Vítej v redakci deníku Svobodná Evropa! Zrovna tu řešíme docela podivnou kauzu a potřebujeme tvou pomoc.
Pokračovat
Ženy ve vědě: Příběh Anny Honzákové
Anna má jeden velký sen – vystudovat medicínu a stát se lékařkou. Má to ovšem jeden háček.
Pokračovat
Z dějin každodennosti: Hnus a špína v moderním městě
Jak se žilo ve městech před 150 lety? A jakými změnami města prošla, než dosáhla dnešních hygienických standardů?
Pokračovat
Morální psychologie a rozhodování
Adam před chvilkou pomohl na chodbě fakulty sebrat nějaké studentce papíry, které jí upadly na zem. Proč to udělal?
Pokračovat
Řád, emoce, pokrok: Vývoj estetického oceňování krajiny
V čem spočívá krása krajiny? A jak by na tuto otázku odpověděl člověk z 17., 18. nebo 19. století?
Pokračovat
„Máliť býti ovoce sladké, kořen hořký býti nemusí.“
Jan Amos Komenský
Tento projekt byl podpořen z projektu CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_067/0012281 Humanitní vědy dokořán.