Virtuální realita v knihovně

Mgr. Alžběta Šašinková, Bc. Natálie Káčová

Virtuální realita je technologie s rapidně narůstajícím vlivem a klesající cenou, proto si stále častěji nachází cestu do vzdělávacích i kulturních institucí. Kurz si klade za cíl účastníky seznámit se základními principy technologie, s jejím využitím napříč obory a především pak s možnostmi a limity využívání virtuální reality v knihovnické praxi. 

Začít studovat

Bez popisku

CÍLE E-KURZU

Získejte důležité informace a kompetence

Účastník po absolvování kurzu:

Začít studovat

rozumí základním principům VR technologie

má přehled o dnešním využití VR technologie

zná potenciální role VR v knihovně

dokáže kriticky reflektovat využívání VR v knihovnické praxi

dokáže navrhnout knihovnickou službu využívající VR technologii.

PRO KOHO JE KURZ OBZLÁŠTĚ VHODNÝ

Přidejte se k těm, kteří čelí budoucím výzvám

Kurz vám může pomoci například pokud:

Začít studovat

chcete navrhnout a realizovat službu spojenou s virtuální realitou
ve vaší knihovně "od A do Z"

potřebujete se zorientovat v jednotlivých aspektech fenoménu

jste začátečník/začátečnice a hledáte přehlednou "kuchařku"

chcete koupit vhodné technologie pro VR pro vaši knihovnu

máte pro svou knihovnu k dispozici technologie pro VR a rádi byste promysleli různé možnosti a oblasti, kde je zapojit

s VR už v knihovně delší dobu pracujete a hledáte nápady, jak technologii zapojit inovativně a smysluplně

Kurz je financován z příspěvku MŠMT (Ukazatel I) na realizaci Institucionálního plánu Masarykovy univerzity pro rok 2021.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info