Seznam základních zdrojů použitých v kurzu 

Bortolotto, C. (2007). From Objects to Processes: UNESCO'S'Intangible Cultural Heritage'. Journal of Museum Ethnography, (19), 21-33.

Convention on the Value of Cultural Heritage for Society (2005). Council of Europe Framework Convention on the Value of Cultural Heritage for Society, Faro, 27.X.2005. Dostupné z: https://rm.coe.int/1680083746

Kalmárová, K. & Černý, M. & Mazáčová, P. & Martonová, M. (2021). Možnosti využití digitalizovaného kulturního dědictví ve vzdělávání. Proinflow. Brno: Masarykova univerzita, vol. 13, No 1, p. 37-63. ISSN 1804-2406. doi: 10.5817. Dostupné z: https://www.phil.muni.cz/journals/index.php/proinflow/article/view/2021-1-3

King, B. (2015). The Manual of Museum Learning (2. ed.). Rowman & Littlefield Publisher.

Koncepce rozvoje knihoven v České republice na léta 2021-2027 s výhledem do roku 2030 (2020). Národní knihovna České republiky, Copyright © Národní knihovna ČR. Dostupné z: https://www.nkp.cz/ipk/ipk/docs/koncepce-rozvoje-2021-2027/koncepce-rozvoje-knihoven-2021-2027/view

Memorandum o spolupráci Ministerstva kultury a Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (2021). Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, © 2013 – 2021  MŠMT. Dostupné z: https://www.msmt.cz/ministerstvo/novinar/ministri-kultury-a-skolstvi-podepsali-memorandum-o

Ortega-Sánchez, Delfín & Gómez-Trigueros, Isabel. (2019). Didactics of Historical-Cultural Heritage QR Codes and the TPACK Model: An Analytic Revision of Three Classroom Experiences in Spanish Higher Education Contexts. Education Sciences. 9. 117.

Pybus, C. & Graham, K. & Doherty, J. & Arellano, N. & Fai, S. (2019). New realities for canada’s parliament: a workflow for preparing heritage bim for game engines and virtual reality. ISPRS

Rámcový vzdělávací program pro zákaldní vzdělávání (2021). Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, © 2013 – 2021  MŠMT. Dostupné z: https://www.msmt.cz/vzdelavani/zakladni-vzdelavani/archiv-1

Sherman, S. R. (2008). Who owns culture and who decides?: Ethics, film methodology, and intangible cultural heritage protection. Western folklore, 67(2/3), 223-236.

Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2030+ (2020). Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.  © 2013 – 2021  MŠMT. Dostupné z: https://www.msmt.cz/uploads/Brozura_S2030_online_CZ.pdf

Talboys, G. K. (2011). Museum Educator's Handbook. Routledge.

Tzima, S. & Styliaras, G. & Bassounas, A. & Tzima, M. (2020). Harnessing the Potential of Storytelling and Mobile Technology in Intangible Cultural Heritage: A Case Study in Early Childhood Education in Sustainability. Sustainability. 12. 9416.

 

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info