- Doporučení Rady ze dne 22. května 2018 o klíčových kompetencích pro celoživotní učení (Text s významem pro EHP). Dostupné z: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018H0604(01)&from=EN
- VUORIKARI, Riina, Yves PUNIE, Stephanie CARRETERO GOMEZ a Godelieve VAN DEN BRANDE. DigComp 2.0: The Digital Competence Framework for Citizens: Update Phase 1: the Conceptual Reference Model [online]. Lucemburk: Publications Office of the European Union, 2016 [cit. 2021-02-25]. ISBN 978-92-79-58876-1. Dostupné z: doi:10.2791/11517
- FRYČ, Jindřich, Zuzana MATUŠKOVÁ, Pavla KATZOVÁ, Karel KOVÁŘ, Jaromír BERAN, Iveta VALACHOVÁ, Lukáš SEIFERT, Martina BĚŤÁKOVÁ a Ferdinand HRDLIČKA et al. Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2030+ [online]. Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, 2020 [cit. 2021-04-10]. ISBN 978-80-87601-47-1. Dostupné z: https://www.msmt.cz/file/54104/
- Usnesení Evropského parlamentu ze dne 11. února 2021 o sdělení Komise Evropskému parlamentu, Radě, Evropskému hospodářskému a sociálnímu výboru a Výboru regionů: Evropská agenda dovedností pro udržitelnou konkurenceschopnost, sociální spravedlnost a odolnost. In: Evropský parlament [online]. Brusel: Evropský parlament [cit. 2021-02-25]. Dostupné z: https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/TA-9-2021-0051_CS.html
- VUORIKARI, Riina, Anusca FERRARI a Yves PUNIE. Makerspaces for Education and Training: Exploring future implications for Europe [online]. Lucemburk: Publications Office of the European Union, 2019 [cit. 2021-02-28]. ISBN 978-92-76-09032-8. Dostupné z: doi:10.2760/946996
- ŽÁKOVÁ, Eva. Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR Stav, potřeby a trendy: II. svazek [online]. Praha: Institut umění, 2015 [cit. 2021-04-14]. ISBN 978–80-7008-354-3. Dostupné z: https://www.idu.cz/cs/publikace/739-mapovani-kulturnich-a-kreativnich-prumyslu-v-cr-ii-svazek
- Global Vision Report Summary [online]. Haag: International Federation of Library Associations and Institutions, 2018 [cit. 2021-03-28]. Dostupné z: https://www.ifla.org/files/assets/GVMultimedia/publications/gv-report-summary_2.pdf
- IFLA Strategy 2019-2024 [online]. Haag: International Federation of Library Associations and Institutions, 2019 [cit. 2021-03-28]. Dostupné z: https://www.ifla.org/files/assets/hq/gb/strategic-plan/ifla-strategy-2019-2024-en.pdf
- American Library Association Strategic Directions. In: American Library Association [online]. Chicago: American Library Association, c1996–2021 [cit. 2021-03-28]. Dostupné z: http://www.ala.org/aboutala/sites/ala.org.aboutala/files/content/governance/StrategicPlan/Strategic%20Directions%202017_Update.pdf
- PLA Strategic Plan 2018-2022. Public Library Association (PLA): A division of the American Library Association [online]. Chicago: American Library Association, c1996–2021 [cit. 2021-04-01]. Dostupné z: http://www.ala.org/pla/sites/ala.org.pla/files/content/about/strategicplan/20182022_PLAStrategicPlan_Web.pdf
- A Library Manifesto for Europe. In: A Library Manifesto for Europe [online]. Haag: International Federation of Library Associations and Institutions, 2019 [cit. 2021-04-04]. Dostupné z: https://www.europe4libraries2019.eu/wp-content/uploads/2019/03/a-library-manifesto-for-europe-1.pdf
- Sustainable Development Goals and Libraries: First European Report. In: European Bureau of Library, Information and Documentation Associations [online]. Haag: EBLIDA [cit. 2021-04-05]. Dostupné z: http://www.eblida.org/Documents/EBLIDA-Report-SDGs-and-their-implementation-in-European-libraries.pdf
- Koncepce rozvoje knihoven v České republice na léta 2021-2027 s výhledem do roku 2030: Knihovny - pilíře občanské společnosti, vzdělanosti a kultury [online]. 1. vydání. Praha: Národní knihovna České republiky - Knihovnický institut, 2020 [cit. 2021-05-09]. ISBN ISBN 978-80-7050-735-3. Dostupné z: https://ipk.nkp.cz/docs/koncepce-rozvoje-knihoven-2021-2027