Další vzdělávání pedagogických pracovníků

Jedním ze specifik edTech na KISKu je zaměření se na systematickou pomoc a rozvoj technických a technologických dovedností pedagogů z praxe. Snažíme se spojovat akademické prostředí a jeho možnosti s potřebami učitelů „v bojové linii“. Tyto kurzy nejen představujují určitou základní nabídku našich edukačních aktivit směrem k učitelům, ale současně jsou součástí jisté širší lidské infrastruktury edTechu, neboť jsou spojené s mnoha našimi spolupracujícími lektory.

Jistou kostru těchto aktivit nesou kurzy, které vznikli buď přímo v rámci projektu Interes nebo v jeho průběhu. Jde především o kurzy s menší časovou dotací, které se snaží rozvíjet konkrétní kompetence pedagogů v co nejkratším časovém úseku:

  • Základní technologie pro podporu inklusivního vzdělávání (pro slabozraké a nevidomé) pomocí dotykových zařízení
  • 3D tisk a 3D skener ve školním prostředí
  • 3D tisk ve školním prostředí
  • Audit a reflexe využití a implementace ICT do edukačního procesu a života školy
  • Audit a reflexe využití ICT do edukačního procesu a života školy
  • Audit informačních technologií ve škole
  • Digitální informační kurátorství
  • ICT ve školním prostředí – informace v rukou učitele
  • ICT ve školním prostředí – tvorba vizí a plánů
  • Informatické myšlení ve výuce společenských věd
  • Kurz práce s informacemi
  • Práce s interaktivní tabulí
  • Ředitel ve 21. století
  • Sociálně patologické jevy v kyberprostředí a jejich prevence
  • Učitel a práce s dotykovým zařízením
  • Úvod do problematiky sociálních sítí pro pedagogy
  • Využití dotykových zařízení při výuce anglického jazyka
  • Využití dotykových zařízení při výuce německého jazyka (pro 2. stupeň základních a středních škol)
  • Využití dotykových zařízení při výuce ruského jazyka
  • Využití dotykových zařízení ve vychovatelství a školních volnočasových aktivitách
  • Využití dotykových zařízení ve výuce angličtiny
  • Využití dotykových zařízení ve výuce českého jazyka a literatury
  • Využití dotykových zařízení ve výuce českého jazyka a literatury
  • Využití dotykových zařízení ve výuce českého jazyka a literatury
  • Využití dotykových zařízení ve výuce dějepisu
  • Využití dotykových zařízení ve výuce dopravní výchovy (pro 1. stupeň základních škol)
  • Využití dotykových zařízení ve výuce francouzského jazyka
  • Využití dotykových zařízení ve výuce fyziky a astronomie
  • Využití dotykových zařízení ve výuce hudební výchovy
  • Využití dotykových zařízení ve výuce chemie
  • Využití dotykových zařízení ve výuce informatiky
  • Využití dotykových zařízení ve výuce matematiky
  • Využití dotykových zařízení ve výuce náboženství
  • Využití dotykových zařízení ve výuce občanské výchovy a základů společenských věd
  • Využití dotykových zařízení ve výuce pracovních činností
  • Využití dotykových zařízení ve výuce prvouky
  • Využití dotykových zařízení ve výuce přírodopisu a biologie
  • Využití dotykových zařízení ve výuce výtvarné výchovy
  • Využití dotykových zařízení ve výuce výtvarné výchovy
  • Využití dotykových zařízení ve výuce zeměpisu
  • Zásady správného citování dle normy ČSN ISO 690
  • Koordinátor ICT
  • Studium pedagogiky se zaměřením na technologie ve vzdělávání

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info