Menu
Mystery shopping v knihovnách

Mystery shopping v knihovnách

Magdalena Jirásková, Monika Machovská, Tomáš Messerschmidt, Anna Mikulášková, Hana Ohlídalová, Ladislava Zbiejczuk Suchá

Stále více knihoven využívá pro zjišťování zpětné vazby od uživatelů dotazníky, focus groups či rozhovory. Existuje ale ještě další metoda, která umí zprostředkovat zážitek uživatele z knihovny velmi komplexně – je to **mystery shopping**. Brožuru o této metodě pro vás připravili studenti KISK a členové týmu MyS3.

Máte zájem o tuto knihu? Napište prosím Alžbětě Strnadové na strnadova@phil.muni.cz   a za 20 Kč bude Vaše.

Kniha je také ke stažení na portálu eknihy.knihovna.cz.

Stáhnout knihu

Klíčová slova: mystery shopping, knihovny, výzkumy, uživatelé, CX

Vydáno: 2013

Vydavatel: KISK FF MU