Menu
Array

Frank Bold hledá Specialist(k)u na digitální marketing a branding

Baví tě digitální marketing a chceš ho dělat pro značku, které budeš součástí? Dokážeš na internetu zpropagovat témata, jako jsou obnovitelné zdroje energie, good governance nebo etické právní služby?

Jaká bude Tvoje práce?

  • Budeš pracovat v malém týmu a dělat tak trochu něco od všeho. Využiješ své kreativní nápady, ale také schopnost rozumět právnickému textu a neztratit přesnost při vyřizování rutinních drobností. Budeš stratég našich kampaní a zároveň součást jejich výkonného týmu. Z většiny budeš pracovat pro advokátní kancelář, z menší části pro Frankovy neziskové projekty.
  • Budeš pomáhat s vytvářením marketingových strategií, dostaneš prostor pro své návrhy a nápady, využiješ svoje schopnosti zvolit ty pravé marketingové kanály a vhodně je propojovat i svůj přehled o aktuálních trendech v online marketingu - od webové analytiky, přes emailový marketing či PPC reklamy až po sociální sítě. Budeš taky odpovědný/á za komunikaci Frank Bold na sociálních sítích v souladu se strategií, kterou sám/sama navrhneš.
  • Ve spolupráci s externisty budeš spoluvytvářet náš web a microsity jednotlivých projektů, přemýšlet o nich z hlediska uživatelské přívětivosti, srozumitelnosti textů i vizuálu a publikovat na nich obsah.
  • Tvým úkolem bude vyhodnocovat data a reagovat, například na základě vyhodnocení dat z google analytics navrhneš konkrétní kroky, jak vylepšit náš web, nebo na základě výsledků z adwords navrhneš úpravu jednotlivých PPC reklam a kampaní.
  • Budeš dohlížet na brand Franka Bolda a rozvíjet jej – budeš hlídat vizuální podobu našich výstupů, zodpovídat za seznámení nových členů týmu s brandem Franka Bolda i vytvářet drobné grafické výstupy - letáky a pozvánky nebo třeba výroční zprávy.

Tato práce je právě pro tebe, když...

  • Máš alespoň dvouletou zkušenost s online marketingem a ve světě digitálního marketingu se vyznáš – víš, co znamená UX, CTR, KPI, ROI nebo Cross-device tracking, a zvládáš marketingový mix.
  • Máš základní zkušenost se sociálními médii a víš, jak na ně.
  • Dobře si rozumíš s vizuálem. Poznáš, jaké příběhy ta která fotografie vypráví, jakou pozornost a emoce vyvolává a jaké hodnoty předává.
  • Nebojíš se nových online nástrojů a máš základy HTML.

Co u nás najdeš

  • Práci na celý úvazek v našich kancelářích v Brně v Otevřené zahradě
  • Neformální a přátelské pracovní prostředí a tým
  • Práci v organizaci se silným etickým kodexem a pozitivním společenským dopadem, kde měníme svět právem
  • Nástupní mzdu 26 až 30 tisíc korun a další růst
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost pracovat i z domova, zaměstnanecké benefity

Uzávěrka přihlášek je 4. 6. 2018. Ústní kolo výběrového řízení pro vybrané uchazeče proběhne 13. 6. 2018.

Pokud jsme tě zaujali, na nic nečekej a přihlas se! Více informací nalezneš zde.

Nabídka práce, 25. květen 2018

Další nabídky práce

Další aktuality