Hana Matějková
Metodička Co nebylo v učebnici
Udělat plakát, webovou stránku, výukové video, napsat jednoduchý program, ale to jsou nepodstatné věci. Hlavní je poznání, jak moc může digitální svět ovlivňovat ten reálný i ve vzdělávání. Digitální technologie ve vzdělávání (od hledání a využívání studijních zdrojů až po komunikaci) mne provázely celou dobou studia – nejvíce jsem se tedy naučil sám sebe vzdělávat. Studium oboru Technologie ve vzdělávání byl dobrý start.
To, že KISK je ostrůvkem pozitivní deviace v univerzitním vzdělávání. Kvalita začíná partnerským přístupem, důrazem na autonomii studentů a pokračuje přes vysoce kvalifikované a pro věc zapálené lektory. Oceňuji ale také korektní, leč náročný přístup, v němž škola byla skutečně prostředím k diskusi a plánování dalšího postupu a samotné studium se často odehrávalo v mém domácím prostředí.
Jsem ředitelem Scio školy Brno. Znovu a znovu žasnu, co všechno se v digitálním světě nabízí k využití. Snažím se teď například v naší škole zavést systém digitálního portfolia žáků.