Menu
Array

Systémový knihovník v UK UHK

Nabídka práce pro všechny, které zajímají knihovní systémy, jejich správa a implementace.

 

Univerzitní knihovna Univerzity Hradec Králové hledá kandidáta/kandidátku na místo  SYSTÉMOVÝ KNIHOVNÍK / SYSTÉMOVÁ KNIHOVNICE

Charakteristika:

druh práce:               odborný pracovník knihoven

místo výkonu práce: Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna,
                                   Hradecká 1227/4, 500 03 Hradec Králové

mzdové zařazení:      mzdová třída T5 - T6 dle vnitřního mzdového předpisu UHK

pracovní poměr:       na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení na dobu
                                   neurčitou dle plnění požadavků vedení UHK a UK UHK

termín nástupu:        1. února 2017 nebo dle dohody

 

Náplň práce a požadované dovednosti:

  • správa knihovního systému, sledování změn v oblasti knihovních systémů
  • implementace a správa databází a zabezpečení komunikace se systémy UHK
  • spolupráce na přípravě a řešení evropských projektů v oblasti EIZ
  • komunikace s dodavateli EIZ
  • správa webových stránek knihovny
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem na velmi dobré úrovni

Požadované vzdělání:

  • dosažené vzdělání:    vysokoškolské vzdělání nebo případně VOŠ
  • obor vzdělání:           IT, knihovnické v oboru informační studia a knihovnictví
  • znalosti oboru:          znalost knihovních standardů (ISO 2709, MARC 21, RDA)  znalosti systému klient server na bázi Oracle

Uvítáme:

  • znalost dalšího světového jazyka výhodou
  • praktické zkušenosti s operačním programem OP VVV

Další požadované dovednosti, znalosti a schopnosti:

  • dovednost pracovat se základními produkty MS (Windows, MS Office - Word, Excel, Internet, Powerpoint)
  • ochota se dále vzdělávat
  • dobré komunikační schopnosti, schopnost prezentovat možnost využití EIZ

Osobnostní předpoklady:

  • samostatnost, komunikativnost, odpovědnost, profesionální přístup
  • schopnost analyzovat problémy a nacházet řešení
  • bezúhonnost
  • flexibilita
  • schopnost analyticky a koncepčně myslet
  • dobré organizační schopnosti

Nabízíme:

  • zajímavou, různorodou a odpovědnou odbornou práci
  • zaměstnanecké benefity – příspěvek na stravování, příspěvek k penzijnímu nebo životnímu pojištění, výhodný telefonní tarif
  • možnost dalšího vzdělávání
  • 6 týdnů dovolené ročně
  • příjemné pracovní podmínky a ideální dostupnost pracoviště v centru města

Strukturovaný životopis, motivační dopis A KOPIE DOKLADU O NEJVYŠŠÍM DOSAŽENÉM VZDĚLÁNÍ zašlete NEBO DORUČTE nejpozději do 6. 1. 2017 do 12:00 hodin

Kontaktní osoba pro zasílání přihlášek:

Ing. Marie Jirková, vedoucí osobního a mzdového oddělení, Rokitanského 62, 500 03 Hradec Králové

Výběrové řízení s uchazeči, kteří splní podmínky VŘ, proběhne formou osobního rozhovoru v průběhu měsíce ledna 2017

Nabídka práce, 10. listopad 2016

Další nabídky práce

Další aktuality